Find en Brother-forhandler Find din nærmeste Brother-forhandler, hvor du kan købe printere, labelprintere, scannere og tilbehør eller få råd og vejledning til den bedste løsning til netop dit behov. Find forhandler
Brother blækpatroner, tonere, tape og labels Hold dine enheder kørende uden problemer med originale blækpatroner, tonere, tape, labelruller, papir i den bedste kvalitet og reservedele, der hurtigt kan udskiftes Find forbrugsstoffer
Standard garanti Hos Brother bestræber vi os på at være "at your side" samt at give den bedste kundesupport. Det underbygger vi ved at yde 3 års garanti på mange maskiner. Betingelsen for at opnå garantien og on-site SWAP-service er, at maskinen er beregnet til salg i Norden* og derved importeret af Brother Nordic A/S. I de fleste tilfælde skal maskinen også registreres på vores hjemmeside senest 60 dage efter købet. Kort om Standard SWAP-service Tro det eller ej, men man kan opleve fejl selv på Brother-maskiner. Vi ved at du er afhængig af din Brother-maskine på daglig basis, og at det kan være svært at være foruden den imens den bliver repareret. Derfor tilbyder vi gratis "Standard SWAP" på nogle af vores modeller. Denne service giver mulighed for, at du kan bytte din maskine, hvis uheldet skulle være ude. Du får en tilsvarende maskine, typisk inden for 1-2 dage! OBS: For at opretholde garantien og Standard SWAP-servicen er det en betingelse, at produktet har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen, og at der udelukkende er brugt originale forbrugsstoffer. Overholdes dette ikke, bortfalder garantien og Standard SWAP-servicen. Vi yder support i hele maskinens levetid. Til Standard SWAP medfølger gratis: Telefonisk support til udbedring af problemer med den pågældende maskine Ombytning af din maskine, hvis problemet ikke kan løses via telefonisk support - dette kræver at maskinen er blevet anvendt som beskrevet i manualen samt udelukkende har anvendt originale Brother-forbrugsstoffer Kontakt os venligst, hvis der opstår problemer, og: Oplys maskinens serienummer samt en beskrivelse af problemet Samarbejd med supportmedarbejderen for at finde ud af problemet, og om det kan fikses (forkert anvendelse, mangel på forbrugsstoffer eller lignende), eller om det er en produktionsfejl, som kræver brug af din garanti (Standard SWAP-service) Dækkes ikke af Standard SWAP: Opsætning/fejlfinding af din PC Regelmæssig vedligeholdelse Erstatning af forbrugsstoffer eller dele, der er gået i stykker ved normalt slid eller forkert anvendelse Overførsel af lagringsinformationer til den maskine, du får udleveret ved ombytning f.eks. indtasning af faxnumre i en faxmaskine *På emballagen er der angivet, om der er tale om en nordisk maskine, men er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os. På ikke nordiske maskiner er der 1 års europæisk garanti fra Brother. Som forbruger er du altid som minimum dækket af 2 års reklamationsret fra din forhandler.
Udvidet garanti Med udvidet garanti på din Brother-maskine får du ro i sindet. Du har mulighed for at tilkøbe op til 5 års garanti i alt*, og Brother leverer support igennem hele maskinens levetid. Brothers servicepakker inkluderer udvidet garanti* oveni de nævnte standard-garantier til en god pris. Garantien gælder i op til 5 år og tilbyder udskiftning af sliddele** gennem hele garantiperioden, telefonisk support i Brothers åbningstider samt ekstra sikkerhed og ro, da du ved at din maskine kan blive ombyttet eller repareret, hvis uheldet er ude. Kontakt din lokale forhandler for mere information. *For alle udvidede garantier gælder det, at maskinen bliver registreret på Brothers hjemmeside inden for 60 dage efter købet. **Ingen sliddele (fremføringsrulle, printhoved) er inkluderet i SWAP (TD/RJ/PJ/TJ) Service Pack.