1. Hjem Brother
  2. Support
  3. Garanti-information

Standard garanti

Hos Brother bestræber vi os på at være "at your side" samt at give den bedste kundesupport. Det underbygger vi ved at yde 3 års garanti på mange maskiner.

Betingelsen for at opnå garantien og on-site SWAP-service er, at maskinen er beregnet til salg i Norden* og derved importeret af Brother Nordic A/S. I de fleste tilfælde skal maskinen også registreres på vores hjemmeside senest 60 dage efter købet.

Kort om Standard SWAP-service
Tro det eller ej, men man kan opleve fejl selv på Brother-maskiner. Vi ved at du er afhængig af din Brother-maskine på daglig basis, og at det kan være svært at være foruden den imens den bliver repareret. Derfor tilbyder vi gratis "Standard SWAP" på nogle af vores modeller. Denne service giver mulighed for, at du kan bytte din maskine, hvis uheldet skulle være ude. Du får en tilsvarende maskine, typisk inden for 1-2 dage! OBS: For at opretholde garantien og Standard SWAP-servicen er det en betingelse, at produktet har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen, og at der udelukkende er brugt originale forbrugsstoffer. Overholdes dette ikke, bortfalder garantien og Standard SWAP-servicen. Vi yder support i hele maskinens levetid.

Til Standard SWAP medfølger gratis:

  • Telefonisk support til udbedring af problemer med den pågældende maskine
  • Ombytning af din maskine, hvis problemet ikke kan løses via telefonisk support - dette kræver at maskinen er blevet anvendt som beskrevet i manualen samt udelukkende har anvendt originale Brother-forbrugsstoffer

Kontakt os venligst, hvis der opstår problemer, og:

  • Oplys maskinens serienummer samt en beskrivelse af problemet
  • Samarbejd med supportmedarbejderen for at finde ud af problemet, og om det kan fikses (forkert anvendelse, mangel på forbrugsstoffer eller lignende), eller om det er en produktionsfejl, som kræver brug af din garanti (Standard SWAP-service)

Dækkes ikke af Standard SWAP:

  • Opsætning/fejlfinding af din PC
  • Regelmæssig vedligeholdelse
  • Erstatning af forbrugsstoffer eller dele, der er gået i stykker ved normalt slid eller forkert anvendelse
  • Overførsel af lagringsinformationer til den maskine, du får udleveret ved ombytning f.eks. indtasning af faxnumre i en faxmaskine

*På emballagen er der angivet, om der er tale om en nordisk maskine, men er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os. På ikke nordiske maskiner er der 1 års europæisk garanti fra Brother. Som forbruger er du altid som minimum dækket af 2 års reklamationsret fra din forhandler.

Brother_warranty_logo_3year_aqua_RGB_DK
Brother_warranty_logo_3year_pink_RGB_DK
3 års garanti og 1 års swap service logo
3 års garanti og on-site swap service logo

Maskinen skal indsendes til vores værksted i Ishøj.
Gælder alle labelprintere / labelmaskiner (PT, QL, TD, TJ, VC), kvitteringsprintere (RJ) og mobile printere (PJ).

Maskinen skal indsendes til vores værksted i Ishøj.
Gælder udvalgte printere og alt-i-én printere til det store og det mindre behov samt scannere.

Første år er med on-site SWAP-service. 2. og 3. år skal maskinen indsendes til vores værksted i Ishøj.
Gælder udvalgte printere og alt-i-én printere til mindre udskriftbehov.

Maskinen har on-site SWAP-service i alle 3 år.
Gælder udvalgte printere og alt-i-én printere til større udskriftbehov.

Brother_SWAP_TD-RJ-PJ-TJ_logo_ENG

SWAP (TD/RJ/PJ/TJ)

Brother_SWAP_Plus_logo_ENG

SWAPplus

Extended warranties

Udvidet garanti

Med udvidet garanti på din Brother-maskine får du ro i sindet. Du har mulighed for at tilkøbe op til 5 års garanti i alt*, og Brother leverer support igennem hele maskinens levetid.

Brothers servicepakker inkluderer udvidet garanti* oveni de nævnte standard-garantier til en god pris. Garantien gælder i op til 5 år og tilbyder udskiftning af sliddele** gennem hele garantiperioden, telefonisk support i Brothers åbningstider samt ekstra sikkerhed og ro, da du ved at din maskine kan blive ombyttet eller repareret, hvis uheldet er ude.

Kontakt din lokale forhandler for mere information.

*For alle udvidede garantier gælder det, at maskinen bliver registreret på Brothers hjemmeside inden for 60 dage efter købet.

**Ingen sliddele (fremføringsrulle, printhoved) er inkluderet i SWAP (TD/RJ/PJ/TJ) Service Pack.

SWAP (TD/RJ/PJ/TJ) giver dig ro i sindet samt hjælper os med at hjælpe vores kunder. Denne servicepakke sikrer dig 48/60 måneders garanti på udvalgte mobile printere og labelprintere.

SWAP (TD/RJ/PJ/TJ) giver dig følgende fordele:

  • Telefonisk support ift. udbedring af problemer samt svar på spørgsmål om anvendelse af vores mobile printere og labelprintere
  • Ombytning af maskinen*, hvis problemet ikke kan løses via den telefoniske support
  • Svartid på forespørgsler vedrørerende service på under 8 timer**
* Kræver at maskinen har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen.
** Mandag - torsdag kl. 08.30 - 16.00, fredag kl. 08.30 - 15.00.

Vilkår og betingelser for SWAP (TD/RJ/PJ/TJ)

SWAPplus giver dig ro i sindet samt hjælper os med at hjælpe vores kunder. Denne servicepakke sikrer dig 36/48/60 måneders garanti på udvalgte printere og scannere, inklusiv vedligeholdelse efter dit behov.

SWAPplus giver dig følgende fordele:

  • Telefonisk support ift. udbedring af problemer samt svar på spørgsmål om anvendelse af vores printere og scannere (gælder udvalgte modeller)
  • Ombytning af maskinen*, hvis problemet ikke kan løses via den telefoniske support
  • Svartid på forespørgsler vedrørerende service på under 8 timer**
  • Servicepakken inkluderer udskiftning af alle sliddele, uden begrænsninger på print
* Kræver at maskinen har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen, og at der udelukkende er brugt originale forbrugsstoffer.
** Mandag - torsdag kl. 08.30 - 16.00, fredag kl. 08.30 - 15.00.

Vilkår og betingelser for SWAPplus