1. Hjem Brother
  2. Løsninger til virksomheder
  3. Anmod om hjælp
Printer icon email icon spanner icon

Få hjælp direkte fra kontrolpanelet i 3 trin

Få bedre kontrol og overblik over din printers ydeevne ved at anmode om teknisk hjælp direkte fra printerens skærm.

"Anmod om hjælp"-funktionen gør det muligt for IT-administratoren let at kunne finde eventuelle fejl, der måtte opstå.

Du trykker simpelthen på ikonet, hvor der står "Anmod om hjælp" på kontrolpanelet, hvorefter der udføres og udarbejdes en diagnosticerende rapport, der automatisk sendes via e-mail til din IT-administrator.

Fordele ved "Anmod om hjælp"-funktionen?

Clock icon

Tidsbesparende

Hurtig og effektiv diagnose af tekniske problemer.

Grey document icon

Vedligeholdelsesrapport

Din IT-administrator får al den information, der er nødvendig i starten af diagnosticerings-processen.

Shaking hands Icons

Samlet support

Få samlet din IT-support under ét tag.

60-dages gratis prøveperiode

"Anmod om hjælp"-funktionen i 3 trin

Brother multifunction printer touchscreen with list of services

1. Vælg "Anmod om hjælp"

Brother multifunction printer touchscreen enter contact email address

2. Indtast dine oplysninger

Touchscreen on Brother multifunction printer with complete message

3. Anmodningen er sendt

Ofte stillede spørgsmål

"Anmod om hjælp" er en tids- og omkostningseffektiv funktion, så man nemt får den nødvendige praktiske information og rådgivning om Brothers enheder. Anmodninger om teknisk assistance kan oprettes direkte på Broter-enheden, når den er sat op i netværket. Forespørgslerne sendes via e-mail til din administrator.

Hvis du er usikker på, hvilke kriterier der skal opfyldes for denne løsning, kan du kontakte din forhandler eller udfylde kontaktformularen til os på denne side.

"Anmod om hjælp"-funktion forbinder dine Brother-modeller med din administrator.

"Anmod om hjælp"-funktionen virker udelukkende på Brother-printere, der har fået denne specifikke funktion aktiveret. "Anmod om hjælp"-funktionen kræver en licensnøgle til printeren. Funktionen kan aktiveres på disse modeller:

Alt-i-én A3-farveinkjet: MFC-J5945CDW, MFC-J5955DW, MFC-J6945CDW, MFC-J6947CDW, MFC-J6955DW, MFC-J6957DW.

Farvelaserprintere og alt-i-én farvelaserprintere: DCP-L8410CDW, HL-L-9430CDN, HL-L9470CDN, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW, MFC-L9570CDW, MFC-L9570CDWT, MFC-L9630CDN, MFC-L9670CDN.

Alt-i-én s/h-laserprintere: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, DCP-L6600DW, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW, MFC-L6900DWT.

LED-printere: HL-L8230CDW, HL-L8240CDW, MFC-L8340CDW, MFC-L8390CDW.

Nej. Så snart administratorinformationen er på plads og lagt ind i printeren, er diagnosticeringsprocessen gjort klar.

Ja. Anmodningen sendes på e-mail til administratoren ved brug af SSL eller TLS.

Ikonet for "Anmod om hjælp" er tilføjet til servicemenuen på printerens skærm. Enhver anmodning om teknisk assistance inkluderer printerfejl og dertilhørende information om diagnosticering, så der bliver leveret den nødvendige mængde af detaljer til fejlfindingen af printeren.
Den letteste måde at aktivere funktionerne til vores løsninger eller services er ved at bruge BRAdmin Professional 4, der kan downloades gratis. For at aktivere "Anmod om hjælp"-funktionen, skal man sende en gydig licensfil til den pågældende printer. Du kan finde mere information her

Mere information

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Dine personlige informationer bliver anvendt i overensstemmelse med vores privatlivspolitik og cookie-politik