Tro det eller ej - men selv en Brother-maskine kan få funktionssvigt. Og er du afhængig af din Brother-maskine i det daglige, kan det være til stor gene at skulle undvære den, mens den er til reparation. Derfor tilbyder vi gratis "on-site SWAP-service" på mange af vores maskiner. Denne service går i korte træk ud på, at vi ombytter maskinen, hvis uheldet skulle være ude. Der vil simpelthen blive leveret en tilsvarende maskine til dig, og typisk inden for 1-2 dage! OBS! On-site SWAP-service forudsætter, at maskinen har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen.
On-site SWAP-service giver dig ret til vederlagsfrit:
- Telefonisk at få afhjulpet problemer og spørgsmål i forbindelse med brug af maskinen.
- Hvis problemet ikke kan løses telefonisk at få ombyttet maskinen.
Opstår der problemer, bedes du kontakte Brother Support og:
- Oplyse serienummer på maskinen og beskrive problemet.
- Samarbejde med supportmedarbejderen for at finde frem til om der er tale om en fejltilstand, du selv kan afhjælpe (fejl i anvendelse, opbrugte forbrugsstoffer), eller om der er tale om en fabrikationsfejl, hvor on-site SWAP-service træder i kraft.
Ikke omfattet af on-site SWAP-service:
- Opsætning/fejlfinding på pc.
- Almindelig vedligeholdelse af maskinen, udskiftning af forbrugsstoffer, udskriftning af dele efter almindelig slitage samt fejlbetjening.
- Indkodning af oplysninger i den ombyttede maskine - fx indkodning af faxnumre i en telefax.
- Produkter købt uden for de nordiske lande. På disse ydes ét års indsendingsgaranti.