Standard garanti
Hos Brother bestræber vi os på at være "at your side" samt at give den bedste kundesupport. Det underbygger vi ved at yde 3 års garanti på mange maskiner.
Betingelsen for at opnå garantien og on-site SWAP-service er, at maskinen er beregnet til salg i Norden* og derved importeret af Brother Nordic A/S. I de fleste tilfælde skal maskinen også registreres på vores hjemmeside senest 60 dage efter købet.
Kort om Standard SWAP-service
Tro det eller ej, men man kan opleve fejl selv på Brother-maskiner. Vi ved at du er afhængig af din Brother-maskine på daglig basis, og at det kan være svært at være foruden den imens den bliver repareret. Derfor tilbyder vi gratis "Standard SWAP" på nogle af vores modeller. Denne service giver mulighed for, at du kan bytte din maskine, hvis uheldet skulle være ude. Du får en tilsvarende maskine, typisk inden for 1-2 dage! OBS: For at opretholde garantien og Standard SWAP-servicen er det en betingelse, at produktet har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen, og at der udelukkende er brugt originale forbrugsstoffer. Overholdes dette ikke, bortfalder garantien og Standard SWAP-servicen. Vi yder support i hele maskinens levetid.
Til Standard SWAP medfølger gratis:
- Telefonisk support til udbedring af problemer med den pågældende maskine
- Ombytning af din maskine, hvis problemet ikke kan løses via telefonisk support - dette kræver at maskinen er blevet anvendt som beskrevet i manualen samt udelukkende har anvendt originale Brother-forbrugsstoffer
Kontakt os venligst, hvis der opstår problemer, og:
- Oplys maskinens serienummer samt en beskrivelse af problemet
- Samarbejd med supportmedarbejderen for at finde ud af problemet, og om det kan fikses (forkert anvendelse, mangel på forbrugsstoffer eller lignende), eller om det er en produktionsfejl, som kræver brug af din garanti (Standard SWAP-service)
Dækkes ikke af Standard SWAP:
- Opsætning/fejlfinding af din PC
- Regelmæssig vedligeholdelse
- Erstatning af forbrugsstoffer eller dele, der er gået i stykker ved normalt slid eller forkert anvendelse
- Overførsel af lagringsinformationer til den maskine, du får udleveret ved ombytning f.eks. indtasning af faxnumre i en faxmaskine
*På emballagen er der angivet, om der er tale om en nordisk maskine, men er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os. På ikke nordiske maskiner er der 1 års europæisk garanti fra Brother. Som forbruger er du altid som minimum dækket af 2 års reklamationsret fra din forhandler.