Tilføjet til kurv
  1. Hjem Brother
  2. Support
  3. Garanti-information

Standard garanti

Hos Brother bestræber vi os på at være "at your side" samt at give den bedste kundesupport. Det underbygger vi ved at yde garanti på mange maskiner. Garantien er opdelt i tre grupper. En til maskiner i Personal-serien, en til maskiner i Professional-serierne, RJ-, PJ- og TD-modeller, og en til P-touch labelprintere samt TJ- og QL-modeller.

Betingelsen for at opnå garantien og on-site SWAP-service er, at maskinen er beregnet til salg i Norden* og derved importeret af Brother Nordic A/S, samt at den bliver registreret på vores hjemmeside senest 60 dage efter købet.

Kort om Standard SWAP-service
Tro det eller ej, men man kan opleve fejl selv på Brother-maskiner. Vi ved at du er afhængig af din Brother-maskine på daglig basis, og at det kan være svært at være foruden den imens den bliver repareret. Derfor tilbyder vi gratis "Standard SWAP" på mange af vores modeller. Denne service giver mulighed for, at du kan bytte din maskine, hvis uheldet skulle være ude. Du får en tilsvarende maskine, typisk inden for 1-2 dage! OBS: For at opretholde garantien og Standard SWAP-servicen er det en betingelse, at produktet har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen, og at der udelukkende er brugt originale forbrugsstoffer. Overholdes dette ikke, bortfalder garantien og Standard SWAP-servicen. Vi yder support i hele maskinens levetid.

Til Standard SWAP medfølger gratis:

  • Telefonisk support til udbedring af problemer med den pågældende maskine
  • Ombytning af din maskine, hvis problemet ikke kan løses via telefonisk support - dette kræver at maskinen er blevet anvendt som beskrevet i manualen samt udelukkende har anvendt originale Brother-forbrugsstoffer

Kontakt os venligst, hvis der opstår problemer, og:

  • Oplys maskinens serienummer samt en beskrivelse af problemet
  • Samarbejd med supportmedarbejderen for at finde ud af problemet, og om det kan fikses (forkert anvendelse, mangel på forbrugsstoffer eller lignende), eller om det er en produktionsfejl, som kræver brug af din garanti (Standard SWAP-service)

Dækkes ikke af Standard SWAP:

  • Opsætning/fejlfinding af din PC
  • Regelmæssig vedligeholdelse
  • Erstatning af forbrugsstoffer eller dele, der er gået i stykker ved normalt slid eller forkert anvendelse
  • Overførsel af lagringsinformationer til den maskine, du får udleveret ved ombytning f.eks. indtasning af faxnumre i en faxmaskine

*På emballagen er der angivet, om der er tale om en nordisk maskine, men er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os. På ikke nordiske maskiner er der 1 års europæisk garanti fra Brother. Som forbruger er du altid som minimum dækket af 2 års reklamationsret fra din forhandler.

3 års garanti Brother

3 års garanti og 1 års swap service

3 års garanti og on-site swap service

Maskinen skal indsendes til vores værksted i Ishøj.
Alle P-touch labelprintere samt TJ- og QL-labelprintere.

Første år er med on-site SWAP-service. 2. og 3. år skal maskinen indsendes til vores værksted i Ishøj.
Udvalgte maskiner til mindre udskriftbehov (Personal-serien).

Maskinen har on-site SWAP-service i alle 3 år.
Udvalgte maskiner til større udskriftbehov (Professional-serierne) samt RJ-, TD- og PJ-modeller.

Extended warranties

Udvidet garanti

Med udvidet garanti på din Brother-maskine får du ro i sindet. Du har mulighed for at tilkøbe op til 5 års garanti i alt*, og Brother leverer support igennem hele maskinens levetid.

Brothers servicepakker inkluderer udvidet garanti* oveni de nævnte standard-garantier til en god pris. Garantien gælder i op til 5 år og tilbyder udskiftning af sliddele gennem hele garantiperioden, telefonisk support i Brothers åbningstider samt ekstra sikkerhed og ro, da du ved at din maskine kan blive ombyttet eller repareret, hvis uheldet er ude.

Kontakt din lokale forhandler for mere information.

*For alle udvidede garantier gælder det, at maskinen bliver registreret på Brothers hjemmeside inden for 60 dage efter købet.

Brother_SWAP_Plus_logo_ENG

SWAPplus

SWAPplus giver dig ro i sindet samt hjælper os med at hjælpe vores kunder. Denne løsning sikrer dig 36/48/60 måneders garanti på udvalgte printere og scannere, inklusiv vedligeholdelse efter dit behov.

SWAPplus giver dig følgende fordele:

  • Telefonisk support ift. udbedring af problemer samt svar på spørgsmål om anvendelse af vores printere og scannere (gælder udvalgte modeller)
  • Ombytning af maskinen*, hvis problemet ikke kan løses via den telefoniske support
  • Svartid på forespørgsler vedrørerende service på under 8 timer**
  • Servicepakken inkluderer udskiftning af alle sliddele, uden begrænsninger på print
* Kræver at maskinen har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen, og at der udelukkende er brugt originale forbrugsstoffer.
** Mandag - torsdag kl. 08.30 - 16.00, fredag kl. 08.30 - 15.00.

Vilkår og betingelser for Service Pack