Tilføjet til kurv
  1. Hjem Brother
  2. Support
  3. Garanti-information
Tro det eller ej - men selv en Brother-maskine kan få funktionssvigt. Og er du afhængig af din Brother-maskine i det daglige, kan det være til stor gene at skulle undvære den, mens den er til reparation. Derfor tilbyder vi gratis "on-site SWAP-service" på mange af vores maskiner. Denne service går i korte træk ud på, at vi ombytter maskinen, hvis uheldet skulle være ude. Der vil simpelthen blive leveret en tilsvarende maskine til dig, og typisk inden for 1-2 dage! OBS! On-site SWAP-service forudsætter, at maskinen har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen.


On-site SWAP-service giver dig ret til vederlagsfrit: 
  • Telefonisk at få afhjulpet problemer og spørgsmål i forbindelse med brug af maskinen. 
  • Hvis problemet ikke kan løses telefonisk at få ombyttet maskinen.

Opstår der problemer, bedes du kontakte Brother Support og:

  • Oplyse serienummer på maskinen og beskrive problemet. 
  • Samarbejde med supportmedarbejderen for at finde frem til om der er tale om en fejltilstand, du selv kan afhjælpe (fejl i anvendelse, opbrugte forbrugsstoffer), eller om der er tale om en fabrikationsfejl, hvor on-site SWAP-service træder i kraft. 

Ikke omfattet af on-site SWAP-service: 

  • Opsætning/fejlfinding på pc. 
  • Almindelig vedligeholdelse af maskinen, udskiftning af forbrugsstoffer, udskriftning af dele efter almindelig slitage samt fejlbetjening.
  • Indkodning af oplysninger i den ombyttede maskine - fx indkodning af faxnumre i en telefax.
  • Produkter købt uden for de nordiske lande. På disse ydes ét års indsendingsgaranti.
Første år er med on-site SWAP-service. 2. og 3. år skal maskinen indsendes til vores værksted i Ishøj.
Udvalgte maskiner til mindre udskriftbehov (Personal-serien).

Maskinen har on-site SWAP-service i alle 3 år.
Udvalgte maskiner til større udskriftbehov (Professional-serierne) samt RJ-, TD-, TJ- og PJ-modeller.

Maskinen skal indsendes til vores værksted i Ishøj.
Alle P-touch og QL-labelprintere.