Tilføjet til kurv
  1. Hjem
  2. Support
I denne tid med usikkerhed er det vigtigt for os at oplyse dig om, hos Brother forpligter vi os til at yde enestående service og support til vores kunder. På grund af Coronavirus - COVID-19-situationen forventer vi, at der kan være en vis indvirkning på tilgængeligheden af nogle af vores kundesupport-tjenester. Kunder kan opleve forsinkelser med e-mail, live chat eller telefonkontakt med vores team. Brother arbejder aktivt med vores supportteam for at minimere disse potentielle forsinkelser. I første omgang foreslår vi, at du bruger vores online support, ofte stillede spørgsmål og downloadbart indhold. Hvis du ikke kan finde et svar ved hjælp af vores online værktøjer og support, bedes du bruge live chat eller e-mail os. Hvis du i øjeblikket har et produkt, der skal repareres, vil vi kontakte dig snarest. Vi beklager ulejligheden og tak for din tålmodighed.

At Your Side

Leder du efter hjælp til din Brother-enhed? Skal du registrere dit Brother-produkt eller downloade den nyeste software? Alt du skal gøre er at indtaste modelnummeret eller søge efter din enhed herunder.

Besøg support.brother.com for flere produkter, hvis dit produkt ikke findes her…

Jeg kender mit produkt

Se al support information om dit produkt

Jeg behøver hjælp til at finde mit produkt

Vi vil hjælpe dig med at finde dit produkt først

Er du i tvivl om hvilken model, du har?

Vælg din produktkategori: