Tilføjet til kurv
  1. Hjem Brother
  2. Support

Hvis du har opdateret til Windows 11, og har brug for en liste over understøttede modeller samt links til download af drivere og software, til din computer, skal du se vores seneste oplysninger.

Se oplysninger

Hvis du ikke kan udskrive ved hjælp af et USB-kabel efter opdatering til Windows 11, skal du prøve en anden tilslutningsmetode, f.eks. Wi-Fi eller kablet netværkstilslutning. Hvis du har brug for hjælp til at konfigurere din Brother-maskine på et trådløst eller kablet netværk, skal du klikke på Vis løsning, søg efter din model og gå til afsnittet Ofte stillede spørgsmål til dit produkt.

Se løsninger

At Your Side

Leder du efter hjælp til din Brother-enhed? Skal du registrere dit Brother-produkt eller downloade den nyeste software? Alt du skal gøre er at indtaste modelnummeret eller søge efter din enhed herunder.

Besøg support.brother.com for flere produkter, hvis dit produkt ikke findes her…

Jeg kender mit produkt

Se al support information om dit produkt

Jeg har brug for hjælp til at finde mit produkt

Er du i tvivl om hvilken model, du har?