Tilføjet til kurv
  1. Hjem
  2. Løsninger
  3. Løsninger til detailhandlen

Skræddersyede løsninger til detailhandlen

Hos Brother forstår vi, at butikker er forskellige og har forskellige behov, og at der skal forskellige løsninger til at imødekomme deres krav. I dagens Danmark er konkurrencen stor, og kunderne ved præcis, hvad de vil have. De vil have, at det går hurtigt.

Vores løsning til detailhandlen er designet til at fjerne kompleksiteten samt hjælpe de butiksansatte med at forøge effektiviteten. Vores fleskible løsninger sikrer problemfri integration med allerede eksisterende systemer, fjerner forhindringer, hvor der ikke er meget plads, og minimerer køen og ventetiden, hvilket forbedrer kundeoplevelsen.

 

Download Brothers brochure om løsninger til detailhandlen (Engelsk)

Løsninger til detailhandlen

Lager

Lagerhåndtering

Let print af følgesedler, fragtbreve og hyldelabels.

  • Nøjagtigt og tydeligt, undgå ulæselig håndskrift
  • Hurtig og let scanning af stregkoder
  • Reducér spild af labels

Print på lageret

Problemfrit print af kundeordrer, adresselabels, fragtbreve eller fakturaer.

  • Hurtigt print af store mængder af adresselabels, fragtbreve eller fakturaer
  • Spar tid ved at anvende XL-forbrugsstoffer
  • Kvalitetsprint gør teksten let at læse

Arkivering

Scan og gem følgesedler og fragtbreve automatisk i din virksomheds database.

  • Del følgesedler og fragtbreve med lageret
  • Nøjagtigt, undgå fejlarkivering
  • Spar tid på administrative opgaver

Administration

Print i administrationen

Problemfrit print af kundeordrer, adresselabels, fragtbreve eller fakturaer.

  • Hurtigt print af store mængder af adresselabels, fragtbreve eller fakturaer
  • Spar tid ved at anvende XL-forbrugsstoffer
  • Kvalitetsprint gør teksten let at læse

Sikkert print

Sikrer at følsomme kundeinformationer forbliver fortrolige.

  • Fortrolige informationer printes kun af autoriseret personale
  • Adgang kan tilføjes eller fjernes baseret på brugerprofiler
  • Håndtér omkostningerne ved kun at printe nødvendige informationer

Arkivering

Scan og gem følgesedler og fragtbreve automatisk i din virksomheds database.

  • Del følgesedler og fragtbreve med lageret
  • Nøjagtigt, undgå fejlarkivering
  • Spar tid på administrative opgaver

Kundeservice

Indhentning af kundedata

Bliv ved kunden imens du tager kopier af deres personlige papirer.

  • Fortrolige informationer gemmes automatisk det rette sted
  • Data er kun tilgængelig for autoriseret personale
  • Oprethold god kundeservice ved at blive ved kunden

Identifikationsskilte til medarbejdere

Spar tid og penge ved at lave dine egne holdbare medarbejder- og gæste-navneskilte.

  • Kvalitetsprint af identifikationsskilte til medarbejdere og gæster
  • Hurtigt og let print efter behov
  • Beskyttet af unik laminering

I butikken

Prismærkning

Spar tid ved at opmærke produkter og hylder.

  • Print på stedet
  • Præcist antal labels bliver printet
  • Pålidelig wi-fi og Bluetooth-forbindelse

Delikatessen/mad

Fødevarelabels

Fremstil let labels, der indeholder informationer om allergener, ingredienser, stregkoder og udløbsdato.

  • Hurtig og let fremstilling af fødevarelabels
  • Nøjagtige og lette at læse
  • Integration med eksisterende interne systemer

Ved kassen

Kø-håndtering

Effektiv håndtering af kundekøer ved kassen.

  • Håndtér kundernes forventning om ventetid
  • Fleksibel - kan bæres på kroppen eller integreres i butikken
  • Tilslutning - kompatibel med Apple-enheder

Jollyroom - har fået en mobil og trådløs opmærkningsløsning, der giver lagerpersonalet mulighed for at arbejde overalt i produktionen


Vi forudser at detailhandlere i Eurozonen (fællesbetegnelse for lande med Euro som møntfod) vil opleve en stigning i salget på 2 % i år 2019. 

 

 
Kilde: Oxford Economics - Eurostat - BNP Paribas Real Estate. November 2018

 

 

 

Mangler du information eller har du spørgsmål?