Tilføjet til kurv
  1. Hjem
  2. Løsninger
  3. Løsninger til detailhandlen
  4. Kundeservice

Hvorfor vælge en Brother-løsning til kundeservice?

Hos Brother forstår vi at kundeservice har varierede printkrav. Kundeservice har mange forskellige opgaver at løse, både i forhold til kunderne og til de ansatte.

Ved at anvende Brothers fleksible print- og scanneløsninger kan de imødekomme ethvert krav lige fra håndteringen af "Click & Collect"-ordrer til modtagelsen af returvarer fra kunderne.

Brother forstår, hvordan teknologi kan forbedre kundeservicen- og oplevelsen i butikken. Vi arbejder med vores samarbejdspartnere for at skabe skræddersyede print- og scanneløsninger til kundeservice.

Fordele ved en Brother-løsning

Fleksibilitet

Skræddersyede print- og scanneløsninger, der kan imødekomme varierede krav. Brothers løsninger kan tilpasses, så de opfylder dine specifikke behov.

Bedre kundeservice

Teknologien med mobile maskiner gør det muligt at printe og scanne, hvor der er brug for det. Medarbejderen kan derfor blive hos kunden og give en bedre kundeservice.

Effektivitet

Problemfri integration med eksisterende systemer.

Indhentning af kundeinformationer

Indhent kundeinformationer, når der er behov for det. 

  • Sikkert samt i overensstemmelse med GDPR
  • Hurtig og kompakt
  • Problemfri integration i administrationens systemer, og informationer gemmes direkte på din virksomheds netværk

Se Brothers maskiner til indhentning af kundeinformationer

Medarbejder-navneskilte

Lav skræddersyede navneskilte til de ansatte. Spar tid og penge ved at lave dine egne holdbare navneskilte til gæster og medarbejdere. Navneskiltene kan printes hurtigt og let, når der er behov for det, og de bliver beskyttet af en unik laminering, der gør dem holdbare og giver et professionelt look.

  • Skræddersyede medarbejder-navneskilte af høj kvalitet
  • Reducér spild med holdbare og unikt laminerede navneskilte
  • Print efter behov

Se vores labelprintere

Mangler du information eller har du spørgsmål?