Tilføjet til kurv
  1. Hjem Brother
  2. Kontakt os

Hvis du har opdateret til Windows 11, og har brug for en liste over understøttede modeller samt links til download af drivere og software, til din computer, skal du se vores seneste oplysninger.

Se oplysninger

Hvis du ikke kan udskrive ved hjælp af et USB-kabel efter opdatering til Windows 11, skal du prøve en anden tilslutningsmetode, f.eks. Wi-Fi eller kablet netværkstilslutning. Hvis du har brug for hjælp til at konfigurere din Brother-maskine på et trådløst eller kablet netværk, skal du klikke på Vis løsning, søg efter din model og gå til afsnittet Ofte stillede spørgsmål til dit produkt.

Se løsninger

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Alternative valgmuligheder

Indtast produktnavnet herunder for yderligere info

Jeg kender mit produkt

Se al support information om dit produkt

Jeg har brug for hjælp til at finde mit produkt

Er du i tvivl om hvilken model, du har?

Font awesome recycling icon

Genbrug dine forbrugsstoffer

Send dine brugte forbrugsstoffer til os gratis, så sørger vi for at de bliver genbrugt.

Vi samarbejder med dig for at hjælpe miljøet.

Læs mere
Home-Icon

Kontakt os

Du kan kontakte os via telefon og e-mail. Du kan finde vores adresse herunder.

Adresse:

Brother Nordic A/S
Baldershøj 22
2635 Ishøj

Kontorets åbningstider:
Mandag - torsdag: 08.30 - 16.00
Fredag: 08.30 - 15.00

Dealer-Locator-Promo

Find forhandler

Find din nærmeste forhandler, der sælger Brother-produkter.

Find forhandler