Tilføjet til kurv
I denne tid med usikkerhed er det vigtigt for os at oplyse dig om, hos Brother forpligter vi os til at yde enestående service og support til vores kunder. På grund af Coronavirus - COVID-19-situationen forventer vi, at der kan være en vis indvirkning på tilgængeligheden af nogle af vores kundesupport-tjenester. Kunder kan opleve forsinkelser med e-mail, live chat eller telefonkontakt med vores team. Brother arbejder aktivt med vores supportteam for at minimere disse potentielle forsinkelser. I første omgang foreslår vi, at du bruger vores online support, ofte stillede spørgsmål og downloadbart indhold. Hvis du ikke kan finde et svar ved hjælp af vores online værktøjer og support, bedes du bruge live chat eller e-mail os. Hvis du i øjeblikket har et produkt, der skal repareres, vil vi kontakte dig snarest. Vi beklager ulejligheden og tak for din tålmodighed.
  1. Hjem
  2. Support
  3. Kontakt Support

Hvis du har installeret juni 2020-opdateringerne til Windows 10 (KB4557957 / KB4560960), kan du opleve, at du ikke længere kan udskrive fra din pc. Hvis det er tilfældet, kan du gennemgå vores Ofte stillede spørgsmål, for at løse problemet.

dame med headset

Vi er her for at hjælpe

Gå til vores FAQ-side, ring til os eller udfyld formularen til venstret.

 

FAQ

Oftestillede spørgsmål , eller FAQ, er lavet, så du hurtigt finder svar på dine spørgsmål. Find FAQ's her.

 

    

Ring til os

Slutbrugersupport

Hverdage 09:00 - 17:30

+45 70 27 31 32