Where next for retail technology?

Hvor er detailhandlens teknologi på vej hen?

Det seneste årtis teknologiske fremskridt har ændret vores indkøbsmønstre, og området er i hastig og konstant forandring.

Ændringen ses tydeligt i de mange overskrifter de senere år om tomme gågader og butiksdød.

Vi ser på, hvad de aktuelle trends betyder for detailhandlen i de kommende år.

Automatisering er et varmt emne i hele økonomien og vil efter alt at dømme få stor betydning de næste ti år, hvor selvbetjeningsmodeller for kundeservice bliver standard, og AI-analyser af big data hjælper brands med at få større indblik i kundernes ønsker.

Vi forventer også, at den kundeoplevelse, brands giver, bliver dybere og mere omfattende, eftersom teknologi til udvidet virkelighed får større betydning for detailhandlen.

En anden vedvarende trend er at gøre transaktioner så hurtige og nemme for kunderne som muligt, hvor opkoblet teknologi og Internet of Things (IoT) i stigende grad tager sig af rutineindkøb.

Læs mere om detailhandlens nye teknologi til at give kunder en mere personlig, vidtrækkende og smidig oplevelse.

 

Mere fra Effektivitet

Du vil måske også synes om

Tilbage til toppen