1. Hjem Brother
  2. Support
  3. Alle Brothers apps
  4. SupportCenter-app
Brother Support Center-logo

Download appen til din smartphone for support

Guide til opsætning af produkter

Produktmanualer

Ofte stillede spørgsmål og rettelser af softwarefejl

Direkte link til support

SupportCenter-appens ofte stillede spørgsmål

Ikke alle produkter understøtter muligheden for dette.

Brother SupportCenter-appen bliver understøttet af følgende Brother-maskiner:

Inkjetprintere (Fax/MFC/DCP)
S/h-laserprintere
Farvelaserprintere (Laser/LED)
Arbejdsgruppe-printere
P-touch (PT/RL)
Labelprintere (QL/TD)
Syning & broderi
Skæremaskiner
Mobile printere (RJ/PJ/MW)
Dokumentscannere
Stamp Creator
Airscouter

Du kan anvende appens "Find via wi-fi"-funktion til at vælge de Brother-maskiner, du har forbundet til det samme trådløse netværk som din smartphone er forbundet til.

SupportCenter-appen virker til Apple- og Android-enheder. Du skal sikre dig, at din enhed samtidig anvender en af følgende operativsystemer:

Android: Version 6.0 eller nyere
iOS (iPhone eller iPad): Version 15.0 eller nyere
SupportCenter-appen giver adgang til information ift. opsætning, produktmanualer, ofte stillede spørgsmål og tips ift. fejlfinding
iPrint&Scan giver dig mulighed for at printe fra samt scanne til dine mobile enheder og pc via dit trådløse netværk

Download og installér SupportCenter-appen på din smartphone via App Store eller Google Play.

Herunder kan du læse mere om dine yderligere supportmuligheder:

Brother product registration icons

Registrér din enhed

Hurtig og nem registreringsproces

Få tilbud og rabatter med din personlige Brother Online-konto

Få overblik over dine produkter, og aktivér garantier

Registrér din enhed

Brother support downloads and drivers icons

Drivere og download

Opdatér driverne på din Brother-maskine eller download den nyeste software.

Du kan også finde andre værktøjer samt download til BRAdmin.

Læs mere

Har du brug for information ift. garanti, forhandlere eller genbrug?