1. Hjem Brother
  2. Support
  3. Alle Brothers apps
  4. SupportCenter-app
Brother support center app logo

Download appen til din smartphone for support

Guide til opsætning af produkter

Produktmanualer

Ofte stillede spørgsmål og rettelser af softwarefejl

Direkte link til support

SupportCenter-appens ofte stillede spørgsmål

Ikke alle produkter understøtter muligheden for dette.

Brother SupportCenter-appen bliver understøttet af følgende Brother-maskiner:

Inkjetprintere (Fax/MFC/DCP)
S/h-laserprintere
Farvelaserprintere (Laser/LED)
Arbejdsgruppe-printere
P-touch (PT/RL)
Labelprintere (QL/TD)
Syning & broderi
Skæremaskiner
Mobile printere (RJ/PJ/MW)
Dokumentscannere
Stamp Creator
Airscouter

Du kan anvende appens "Find via wi-fi"-funktion til at vælge de Brother-maskiner, du har forbundet til det samme trådløse netværk som din smartphone er forbundet til.

SupportCenter-appen virker til Apple- og Android-enheder. Du skal sikre dig, at din enhed samtidig anvender en af følgende operativsystemer:

Android: Version 6.0 eller nyere
iOS (iPhone eller iPad): Version 15.0 eller nyere
SupportCenter-appen giver adgang til information ift. opsætning, produktmanualer, ofte stillede spørgsmål og tips ift. fejlfinding
iPrint&Scan giver dig mulighed for at printe fra samt scanne til dine mobile enheder og pc via dit trådløse netværk

Download og installér SupportCenter-appen på din smartphone via App Store eller Google Play.

Herunder kan du læse mere om dine yderligere supportmuligheder:

Brother product registration icons

Registrér din enhed

Hurtig og nem registreringsproces

Få tilbud og rabatter med din personlige Brother Online-konto

Få overblik over dine produkter, og aktivér garantier

Registrér din enhed

Brother support downloads and drivers icons

Drivere og download

Opdatér driverne på din Brother-maskine eller download den nyeste software.

Du kan også finde andre værktøjer samt download til BRAdmin.

Læs mere

Har du brug for information ift. garanti, forhandlere eller genbrug?