Brother logo
  1. Hjem
  2. Support
  3. Garanti information
Brother warranty information

Garanti

All vores produkter gennemgår skrappe tests og er designet til at holde.

Skulle der mod forventning opstå fejl, er vi klar til at hjælpe.

På mange af vores maskiner tilbyder vi udvidet garanti, hvis du registrerer din maskine på Brother Online seneste 60 dage efter købet.

 

Udvidet garanti


Hos Brother bestræber vi os på at være "at your side" og give den bedste kundesupport. Det underbygger vi ved at yde udvidet garanti på mange maskiner. Garantien er opdelt i tre grupper. En til maskiner i Personal-serien, en til maskiner i Professional-serierne, RJ-, PJ-, og TD-modeller og en til P-touch og QL-modeller.

Betingelsen for at opnå den udvidede garanti og on-sit SWAP-service er, at maskinen blvier registreret på vores hjemmeside senest 60 dage efter købet. For at opretholde den udvidede garanti er det en betingelse, at produktet har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen, og at der udelukkende er brugt originale forbrugsstoffer.Overholdes dette ikke, bortfalder den udvidede garanti.

Vi yder support i hele maskinens levetid.

Læs mere om den udvidede garanti nedenfor. 
Tro det eller ej - men selv en Brother-maskine kan få funktionssvigt. Og er du afhængig af din Brother-maskine i det daglige, kan det være til stor gene at skulle undvære den, mens den er til reperation. Derfor tilbyder vi gratis "on-site SWAP service" på mange af vores maskiner. Denne service går i korte træk ud på, at vi ombytter maskinen, hvis uheldet skulle være ude. Der vil simpelthen blive leveret en tilsvarende maskine til dig, og typisk inden for 1-2 dage!

On-site SWAP service giver dig ret til vederlagsfrit: 
  • Telefonisk at få afhjulpet problemer og spørgsmål i forbindelse med brug af maskinen. 
  • Hvis problemet ikke kan løses telefonisk at få ombyttet maskinen.
  • Det er en betingelse, at maskinen har været anvendt som beskrevet i brugsanvisningen. 

Opstår der problemer, bedes du kontakte Brother Support og:

  • Oplyse serienummer på maskinen og beskrive problemet. 
  • Samarbejde med supportmedarbejderen for at finde frem til om der er tale om en fejltilstand, du selv kan afhjælpe (fejl i anvendelse, opbrugte forbrugsstoffer), eller om der er tale om en fabrikationsfejl, hvor on-site SWAP service træder i kraft. 

Ikke omfattet af on-site SWAP service: 

  • Opsætning/fejlfinding på pc. 
  • Almindelig vedligeholdelse af maskinen, udskiftning af forbrugsstoffer, udskriftning af dele efter almindelig slitage samt fejlbetjening.
  • Indkodning af oplysninger i den ombyttede maskine - fx indkodning af faxnumre i en telefax.
Første år er med on-site SWAP-service. 2. og 3. år skal maskinen indsendes til vores værksted i Ishøj.

Maskinen har on-site SWAP-service i alle 3 år.

Maskinen skal indsendes til vores værksted i Ishøj